11 februari 2011

Lov = Kärlek!

Hej bloggen!!

Ogge!
Du är så söt!
Du är oxå min ängel för evigt!
De kommer alltid vara du och jag hjärtat!
Ogge<3Kitty
Te amo!
Lilla Kitty har sportlov nu då! De är la nice! Llr aa... Nt när man ska ha om prov så att man måste plugga hela fucking lovet typ... Men torsdag så är de tjej kväll tsm meh Paulina,Parnia och Linnea :D De är la nice fan! Ska kolla på film, käka pizza, äta godis och dricka massa dricka xD HAHAHA men de kommer blir rolig!! Älskling kunnde nt komma till Göte :( De Är super tråkig :(
Men aa ska kanske vara med Paulina till alla hjästasdag HAHAHA :( Men aa... Vi är ju BF! De är la nice ju! ;) hihihi.
Vad gör alla nu då? Jag håller på och snackar med Kim och Hanna, rolig :)<3
Imorn ska jag gå upp tidigt och plugga >.> *suck*
Aa! men ska dra nu!!
Pusshejj!!

P.S: Är förlovad men min söta Oskar Seger :$<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar