6 mars 2011

Underbar familjedag! =)

Sha sötisar!! 

Idag var de en underbar familjedag! 
Åkte bild med mamma och pappa i flera timamr! 
Men det blev ett underbar dag! 
De har till slut börja kännas som vår! De är helt underbar! 
Ville åka till älsklingen eftersom vi va rätt nära honom! 
Men aa de blev inget för att pappa ville nt nt ;( 
Ledsen blev man för att jag ville vara tsm med älsklingen ;( 
Ska någ försöka åka till honom nästa vecka! Ni får hålla tummarna ;) 
Aa som sagt så hade jag en familjedag med mommy and daddy! 
Fick sitta i bilden i typ 3 timmar! (de va mamma som körde om ni undrade) 
Sen så gick vi till en söt restaurang och några killar var utangör
 restaurangen och så gick dom förbi där hela tiden och kollade på mig HAHA!!
Åt pasta,mommy åt fisk och daddy kött xD 
(ville äta sallad faktis men fanns nt sallad) 
 Aa, sen så gick vi en liten promenad i närheten tsm alla 3
och sen va det dax att åka hem :) 
Håll på och lyssnade på musik men mobilen dog ;( 
och eftersom jag inte kunde lyssna på musik eller messa så somnade jag ist 
Men då gick det snabbare vi var hemma efter 1 timme och 30min :P (då var de pappa som körde)
Aa sen när vi kom hem så halv sov jag hela väggen in hem xD HAHA
Och här är jag nu :D 
Aa, imorn har jag ledigt, eftersom de är studie dag! 
Men måste ändå gå upp för att dom ska komma och tappisera om mitt rum (A'
Ville ha den rosa men de blev ett ljus färg ist :DD
Aa, så dom kommer vid 9 så måste upp dig 8.30 typ för att kunna fixa lite rummet xD 
Sen så ska jag ta och sova lite mer xD
(tror att jag ska komma ner till källaren och sova på soffan xD) 
Aa men nu ska jag gå och lägga mig! 
Är fan trött efter den underbar dag med mommy and daddy! 
Så ny får hadé la bra! 

Go'natt sötisar!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar