5 juni 2011

Söndag :D

Hejj bloggen!!

Aa de är söndag igen... De betyder skola imorn...
Hahaha SKOJAR!! De är ju sveriges national dag imorn :D
Ska nog till Göteborgs vattenkrig imorn!! Nån som ska oxå dit?
Aa, idag har jag inte gjort nåt :O Bara varit hemma och suttit här xD
Almendra åkte hem idag efter att ha sovit över här 2 dagar :D
ska skriva lite om hur mina helg dagar var :D

Tosdag: Sov över hos mina "kusiner" i Partille :D Kollade på film tsm med Emmanuel :D och hade sköjj och käde mig lycklig igen :D

Fredag: Så sov Almendra och Gabriel över hos mig :D Vi hade skit sköjj med massa sprit osv (A' Det var skit sköjj hela dagen med dom ;DD

Lördag: Så åkte Gabriel tidigt hem och så stannade jag och almendra hemma hos mig men typ vid 8.30 gick vi ut och solade :D sen vid typ 13.00 åkte vi in till stan och åkte hem till Alemndra för att hon skulle hämta nya kläder så senare på dagen åkte vi till bion med Alex :D Vi skrattade som fan! Filmen slutade typ vid 22.50 llr nåt så tog vi en promendad till centralstationen eftersom jag och Alemndra skulle hem till mig så följde Alex med ostt till Nordstan :D Sen åkte vi in till Kållered och tog bussen upp till mig, när vi gick hem till mig så måste man gå igenom en helt skog typ så båda var helt rädda så vi började sjunga ist och försökte glömma bort allt de dåliga och tänkte att inget skulle hända, sen när vi kom hem så tyckte jag att det var skönt för att så skulle jag slippa tänka mer på att det var mörkt ute xD hahaha!! Jag och almendra gick till mitt rum och tog på oss pijamas och sen så kom Mikaela in i mitt rum och så gick vi till balkongen och aa var där och rökte, sen gick vi in i mitt rum igen(balkongen är en del av mitt rum xD) så la jag mig på sängen och typ somnade.. sen kom Mikaela och sjöng i mitt öra så att jag ramlade nästan ifrån sängen och aa.. Att väcka mig när jag sover är inte bra... Då blir jag sur direkt.. xD Sen somnade jag om xD
Söndag: Aa.. Idag har jag inte gjort nåt, bara varit hemma och följde med Almendra till bussen. Sen har jag varit vid datan hela dagen för att jag har inte haft lust att göra någår idag eftersom alla är så jävla tråkiga och aa xD ahaha nää skojar bara med hade ingen lust att  dra till stan eller träffa nån ;/ Tänkte för mkt på Victor :OO Men aa jag chattar med honom nu och känner mig säkert att han mår bra :DDDD Aaa men nu ska jag fortsätta chatta med folket och lyssna på musik! :D Imorn blir det som sagt att dra till "Göteborgs vattenkrig" :DD Vi ses!! :DD

Pözzheyy!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar