6 januari 2012

efter regnet så kommer alltid solen fram!

Hej alla fina! 

Idag vaknade jag riktigt sent.. 
Vaknade först 12.30 för att jag skulle träffa honom idag..
Men sen så var jag så trött så jag somnade om.. 
sen så vaknar jag vid typ 14.00 för att jag var kissnödig.. 
Sen så går jag till mitt rum och somnar om..
Vaknar sen vid 16.00.. 
Men då var de för sent för att gå och träffa Alex >.< 
Men ja.. 
Efter att jag vaknade så hoppade jag ut från sängen och byte om.. 
Sen gick jag ner till soffan och väntade på att maten skulle bli klar eftersom jag inte 
hade ätit nåt.
Så jag kollade på tv och satt vid datan samtidigt xD  
Och jaa.. 
Nu sitter jag och mamma framför tv och kollar på "The voice" 
Imorn blir det att följa med familjen till Lek- och buslandet :3 
Då kan man glömma bort allt det dåliga som har hänt.. 
Men aa.. 
Nu ska jag kolla vidare på The voice! 
Pusshej :** 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar