24 februari 2012

Living young and wild and free

Tjaa!!! 

Idag har varit dagen helt chill :) 

Har nyss städat klar typ.. 
Och fixat så det ser fin ut när älsklingen kommer :3 
Skolan var chill, men jag skrattade ihjäl mig under Kommunikations lektionen xD 
Bästa lektionen på längre om jag ska vara ärligt :3  
och gympan så hade vi musiken på högsta och lekte med rockringar ;) 
Så aa.. Nu sitter jag här och bloggar :) 
Vet att jag har varit jätte dåligt på att blogga :( 
Men har helt fullt upp med skolan.. 
Just nu sitter jag faktiskt med kommunikations boken samtidigt 
som musiken är på högsta och bloggar :) 
Idag blir det nog fredags mys med älsklingen ;) 
Men jaa... Nu får ha de gött!! 
Ska fortsätta med läxan och sen platta mitt hår :D 

PUSS!! :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar