1 mars 2012

Att sluta prata med dig är som döden...

Tja!!

Jsut nu sitter jag i biblioteket med Ellu och Mikkis :D
vi har rast tills 11.10 xD
Så aa.. vi hade inget att göra så vi kom hit och satt vid datorn ist.. Fast mikkis sitter framför sin mobil eftersom som säger att sin mobil är som sin datorn xD
Skit kul ;D
Och ellu sitter och skriver skit om mig på sin FB xDD
Jaa...
JB fyller år idag, han blir  18 år..
Usch.. Känns dum..
Det känns som om det var igår när jag lyssande på hans låt "one time" för fösta gång
När han var 16 år..
Och när han sa:
Justin - "jag är bara 16 år
Usher - "Men du kan inte vara det för alltid!"
Gud.. Det känns så :((
Aja.. Men nu ska jag snart gå till lektionen xD
Puss :**


// Kitty Rodriguez

1 kommentar:

  1. Men guud började gråta när jag hörde din underbara låt!! Berörde verkligen! <3

    SvaraRadera