3 april 2012

Sjuk....

Tja alla!! 
Lite längre sen jag bloggade.. 
Skollan har gjort mig helt upptagen.. 
Och aa nu kan jag blogga eftersom jag är sjuk.. 
Skit ont i ryggen som en en häst har gått på mig.. 
Och ont i huvudet som fan oxå.. 
Känner mig varm som in i helvete fast jag inte ens har feber.. 
Aja.. 
Idag är det min store brors födelsedag!! :DD 
Han blir 23.. Fyfan va han är gammal.. 
Säger vi bara för att jag blir 17 i år ;DDD 
MOAHAHA!! 
Just nu sitter jag och skickar sms till honom (även fast han bor i Chile) 
Och så gör jag honom att skratta :D 
Aja.. 
Vet inte va mer ajg ska säga nu.. 
Ska göra en speciell inlägg till min store bror nu! 
Den ska vara på spanska så han fattar de jag skriver! :D
Ni som kan spanska kan kommentera osv :* 
Puss på er alla!!! 

1 kommentar:

  1. COMO QUE VIEJO PATUDAAAA???? JAJAJAJA MAS RESPETO CON TUS MAYORES :p
    TE QUIERO MUCHO HERMANITA MIA DE MI :p

    SvaraRadera