3 januari 2011

Dag 02: Dig och dina vänner i bilder

 Hm..... Svårt... Jag har lixom inga bilder på mig och mina kompisar... kanske 2 st... men inte alla... jag lägga upp och typ ladda upp bilder på dom ist ;)))

Dom är måga men orkar inte ladda upp alla xD HAHAHAHA
Älskar er alla mina vänner<3
Jag och Linda
När vi gick i 8an...
den gång fick jag bära henne
från skolan till Q8
för att hon inte ville ha på
sig skor...
så jag va en snäll kompis
och bärde henne hela vägen
ont i ryggen fick man
närta dag >.>
men rolig var de ;)
 
Fidde & Jag...
Vänner är vi typ... tror och hoppas jag...
fortfarande kär i honom...
5 månader ihop... inte så mkt eller så kort tid ihop...
men... Älskar honom frotfarande...
och han säger att han har fortfarande känslor för mig...
du sa så mkt saker som kanske är äkta...
en vacker dag ska du komma till mig
och säger att du har ångrat dig och här ska jag finnas kvar...
du förändrade mitt liv... du gjorde mig glad och fick mig att må bra...
men de är forsent nu...
vi kunde prata om allt... och allt jag sa var äkta...
Älskar dig Fredrik... Vill inte att du ska gå ifrån mig...
ge mig en sista chans... ber dig...
de skulle vara vi för alltid...


HAHHHA bild från förskolan xDD
aa där har ni några till som kommer
vara vänner för livet!!<3
Dom glömmer man aldrig...
Bara att några flyttade...
vi tappade kontakten...
osv... inte rolig men vänner för
livet blev man (Y'
Michelle<333
Älskar dig så mkt gmn<3
du är den underbaraste som finns<3
och är alltid där när jag vill prata med nån<3
vi kommer bli vänner för livet<3
älskar dig min underbara lilla älsk<3
Nathy<33
Du finns oxå alltid där<3
du är en underbar
mäniska som alltid gör en glad
och gör så att man fattar meningen
med livet<3
du är underbar och kommer bli en
bra mamma<3
önskar att jag kunde ha en så bra tur som du..
att jag oxå kunnde hitta min prins och
sen vänta på barn av den som man älskar...
Älskar dig hermanita<3
Tilda<33333
Underbar människa!!
Älskar dig så jävla mkt gmn<3 du vet inte hur mkt<3
de kommer alltid vara vi gmn<3
du är min älskling för alltid<3
du är min lilla dotter ;)
du finns alltid där när jag behöver nån<3
du är så underbar älskling<3
Du & Jag<333

Julia<3
Hm.. har inte kännt varandra så längre...
men du är en bra tjej... älskar dig för den du är gmn<3
du gör mig att fatta allt<3 och gör mig glad
du gör mig att skratta och fatta
hur personerna verkligen är<3
många kan säga massa saker om dig
men jag är till reklig stor för att fatta de själv
och kan välja vänner själv<3
Älskar dig<3
Fridää<3
Älskar dig så mk
min underbara lilla syster<3
så glad att jag träffade nån som du <3
du gör alltid så att man väljer
tro mer på sig själv<3
u är UNDERBAR
med stora bokstäver<3
Du & jag<3
Gisselle<3
älskar dig kusinen min<3
Du är så underbar!!<333
har alltid lika rolig med dig<3
alltid lika tokig XD :P
du är helt PERFEKT!<3
de kommer vara vi för alltid
även om vi brukar bråka ibland
men vi älskar varandra ändå
du & jag Gisselle<3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar