2 januari 2011

Fattar inte längre... orkar inte mer...

Blir såå ledsen... Saknar tiderna tsm med fidde... Saknar honom så mkt.. Vill ha tbx honom och höra hans underbara röst och hans mjuka läppar... ÅH!!!!!!! blir bara ledsen... saknar honom!!! :''''(
Förlåt Fidde för hur jag va... snälla förlåt... 
vill vara med dig igen... jag behöver dig... du är den underbaraste kille jag har träffat :(
Älskar dig... Vill att du ska veta de... Älskar dig mest av allt på jorden... 


Fredrik Rehm



Det finns ingen som du!!!
du är/var mitt allt...
saknar dig så otrolig mkt!!
venne hur jag ska göra nu när vi inte är ihop, du gjorde mig att välja leva varje dag <333
min kärlek för dig är såååååååå stor!
nu när jag inte är med dig så är jag helt ledsen...
du gjorde mig glad när jag var ledsen, du gjorde mina dåliga dagar till bättre dagar. du gör nu så att jag älskar dig mer och mer för varje segund som går, du betyder mkt!!!!
den 19 juli kommer jah aldrig att glömma, den dagen blev jag glad för att jag fick den sötaste kille i hela värden<3333333333333333333333




Kommer aldrig tappa hoppet... 
du betyder mkt fortfarande och de vet du för att jag berättade för dig de... önskar att det blir vi igen...
__________________________________________________________________________________

 Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*älskling?






*-Fredrik-*:
*m






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*heii :$
*:Z






*-Fredrik-*:
*heeeeeeej (L)
*hahahaha






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*hahahahahaha 






*-Fredrik-*:
*åååååh vad jag älskar diig :)






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*ååå va jah älskar deii meh mi amor ♥

__________________________________________________________________________________
 Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*älskling vill du veta en sak?






*-Fredrik-*:
*aa visst






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*jah äeh kär i en kille 
*vettu va han heter?






*-Fredrik-* :
*nä :)






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*Fredrik Rehm 
*;)






*-Fredrik-*:
*:)(L)






Fredrik Rehm ♥ Pamela Rodriguez. 19/7-2010:
*de står JÄTTE stor i mitt hjärta den namn :Z ♥






*-Fredrik-* : 
*aw så söt
*:)♥
__________________________________________________________________________________
 F:Pamela, måste berätta en sak...



P:Vad?♥




F:Vet inte riktig hur jag ska säga de :S...




P:säg...




F:Men asså... Jag älskar dig :* :* :*<333




P:Gud va rädd jag blev :$ <3333333




F:Hahaha Yes! Nu är det lika :o du gjorde mig rädd Haha<33




P:HAHAHAHAHAHAHAHA! Te amo <333




F:Te amo mi amor♥ :) Förlåt om du blev rädd Haha :(:(




P: De gör inget amor<333




F: :) skulle aldrig lämna dig älskling :(♥♥ det vet du :)♥




P: aa e vet jag älskling <3333


F: Bra bby♥




P: japp :* <333
____________________________________
 de sms som vi brukade skicka till varandra eller de som vi brukade skriva på msn till varandra...
när du skämde mig... alla gulliga saker vi sa till varandra...
kommer ihåg vår första kyss som om den va igår... kommer ihåg dina kramar precis som om de va igår... vill ha dig tbx hjärtat... jag har ju lovat att jag ska förändras... älskar dig :'( 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar