1 februari 2011

mobba nt... skit i bilden...
De är kärleken för honom som gjorde så att jag gjorde så...
Alla vet att jag skriver dikter och så
men snälla ber er säg ingen jävla skit om ni nt bryr er...
men om ni säger nåt så kommer jag ändå nt bry mig... 

Låt mig dö här och nu 
För att den ända jag vill är att ha dig här nu
Nu är de bara tårar som rinner 
men de är oxå blod från mia amrar som rinner
Du tog tbx min glädje med gick med den oxå
Du gjorde mig att tro på kärleken oxå 
Jag älskar dig mest av allt 
De ända jag vill är att du ska förlåta mig, de är allt 
Älskar dig och de vet du 
Men jag vet att jag nt kommer kunna göda de igen.. 
Jag säger förlåt igen, de va nt jag som skrev de.. 
snälla kom tbx och gör mig le... 

Te amo mi principe... :'( </3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar