4 februari 2011

Trött som fan...

SHUE BLOGGEN!!!

Idag har jag inte gjort så mkt! Bara tråkat hela dagen :( llr aa va i skolan, sen så åkte jag till stan för att vara med Alex,Hiba,Josef,Almendra och Gull. Rolig var de :) Saknade älskling!! Hade inte pratat med honom i tyå 2 dagar :( men idag så snackade vi ganska längre hihi :Z sså vi har varit tsm i 3 dagar och så visade vi de för hela FB idag :$<3 HAHA Sö söt han är asså!   "kitty<3oskar" Du är så bäst älskling ;)<33 

Aa imorn kommer jag inte kunna blogga! Bara så ni vet... Ska på party!! :P hihi! Så om jag inte svarar på sms,loggar in på fb/msn/skype/bdb så är de för att jag är på festen xD Men ni kan me llr ringa om ni vill :P Men va beräd tt jag kommer nck kit för tt jag kommer var full HAHAHAHA!! :P 
Aa, har panik!! Har nationella i svenska på tisdag och torsdag!! :P Men de kommer gå bra! Jag tror på mig själv, och jag vet att de kommer gå bra :)
puzz!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar