13 december 2011

Tisdag, 1 vecka kvar till lov!!

Tjenare ;D

Aa, som ni ser så är det tisdag idag!
Dagen var ändå chill, bara 1 riktigt lektion och så hade vi Lucia tåget på morgonen :D
Fick höra Johannes sjunga, kanske ni som går i min klass (och som var med mig när jag sa de), så säger jag bara.. FY FAN VA HAN ÄR DUKTIGT!! Blev typ kär i hans röst :O Helt sjuk!! Johannes jag är din fan #1!! :DD
Sen så fick jag åka från skolan tidigare eftersom jag skulle på möte, fast möten tog slut nu :D
Tror att jag ska ta och plugga lite men tänker inte ladda upp den här inlägg utan att ni får listan :D

Dag 3:

Min favorit årstid är sommar!
För att då kan man äta alla goda jordgubbar och så kan man sola så har man ingen skola som man måste tänka på och allt man tänker är bara SOLA,BADA OCH KOMPISAR!! :DD
Älskar sommar! Fast det är lite jobbigt också för att det gör mig att tänka på den dagen mamma dog, eftersom det var sommar då, men annars är sommaren de bästa jag vet!!

Fattar inte hur folk kan gilla vinter! Det är bara snö och helt cp, förlåt älskling jag vet att du älskar vinter, haha aa men vet inte vad mer jag kan säga om sommaren :O

Dag 1 - En bild på mig + 10 fakta om mig.  
Dag 2 - En person du vill träffa just nu. 
Dag 3 - Min favorit årstid och varför. 
Dag 4 - Mina mål/drömmar/önskningar. 
Dag 5 - Någonting jag vill ha mer än nåt annat just nu. 
Dag 6 - Typ av killar jag faller för. 
Dag 7 - Vad jag skulle göra om jag vann 1 miljon. 
Dag 8 - En dålig vana jag önskar att jag inte hade. 
Dag 9 - En bild på mig och min bästavän. 
Dag 10 - En bild på mig idag och vad jag hade på mig. 
Dag 11 - Någonting jag oroar mig för. 
Dag 12 - En bild på ett ställe jag varit på. 
Dag 13 - Mitt bästa minne. 
Dag 14 - En bild på mig för ett år sedan. 
Dag 15 - Någonting jag ångrar. 
Dag 16 - Innehållet i min väska. 
Dag 17 - Smink jag använder. 
Dag 18 - Vad jag åt idag. 
Dag 19 - En bild på det jag senast köpte. 
Dag 20 - En favorit film. 
Dag 21 - En bild på mig som är tagen utav någon annan. 
Dag 22 - Min reaktion när jag ser mig själv i spegeln. 
Dag 23 - En låt som får mig att gråta. 
Dag 24 - Mitt favorit program och varför. 
Dag 25 - Min bästa egenskap





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar