17 december 2011

Söder - Min lilla prinsessa

Vers 1: 
Jag vill bara att du ska veta att jag tänker på dig
Varje dag, varje natt, även när jag sover
Dina blickar får mig varm, alla vet att du kan
Du är min ängel och jag kommer alltid hålla dig sann
Jag kommer nog aldrig släppa dessa blickar från denna flicka
Hon får mig att må bra och de är allt jag kräver idag
Hon plåstrar om mitt hjärta och fyller på med lust
Sötis, yo du vet att yo jag älskar när du ger mig en puss
Jag träffar henne bara ibland, men såna stunder får mig att bli varm
Jag vill ba förklara att du är den underbara, som alltid kommer vara mitt lilla hjärta
Som sagt du är min prinsessa...

Refräng:
What can I do to make you love me (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to make you care (säg mig vad jag kan göra)
What can I say to make you feel this (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to get you there (säg mig vad jag kan göra)
Vers 2:
Ofta hamnar i tankarna, i tankarna där du och jag är
Jag vill ju inget hellre än att få dela din värld
Så säg mig när vi blir ett bara gud vet om du och jag blir ett par
Vi har ju massa kärlek, till varandra 
Men frågan är om jag vågar ta steget fram och bli hennes man
Jag vet det låter larvigt men det kan ju bli allvarligt
Efter några år sitter man med barn och lån
Så jag frågar mig själv, södermalm vad händer ikväll?
Blir det vanlig sittande kväll framför tvn, fan inte igen
Jag vill bara ha en tjej som tycker om mig och förstå mig
och älska mig för den jag är. Så lyssna här det va mycket som jag sagt
Älskling, jag hoppas du lyssnar på denna vers
För sånt som jag nu säger är sånt som jag nu håller
Håller mig ju sann för att kunna bli din man


Refräng:What can I do to make you love me (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to make you care (säg mig vad jag kan göra)
What can I say to make you feel this (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to get you there (säg mig vad jag kan göra)

Du vet, vi träffas inte så ofta men vi vet ändå vart vi har varann
Vi har stått, tillsammans med varann genom många svåra stunder
Jag ville bara att du skulle veta att jag tänker på dig

Refräng x2: What can I do to make you love me (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to make you care (säg mig vad jag kan göra)
What can I say to make you feel this (säg mig vad jag kan göra)
What can I do to get you there (säg mig vad jag kan göra)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar