22 december 2011

Fast det inte alltid va lätt-A.W

Nej.. Nu måste jag bara säga!! 
Aran du äger! 
Tycker att ni ska lyssna på låten för att den kommer faktiskt rak in i hjärtat! 
Texten är helt underbar, och man känner sig igen! :D 
Hoppas ni gillar låten precis som jag gillar den :D 
Lägger texten också ;D 



Såren läker, falska vänner sviker
kärleken vinner, själen försvinner
..Jag vill tillbax till kära mammas famn
där allt kunde kännas rätt o sann, hälsosamt

Fastän d inte alltid va lätt
kanske var jag mätt för stunden, i stort sätt
men,, jag var ingenting, jag var sand o lera 
som folk gick över, 2, 3 eller flera

Men idag, så putsar jag bort all sand
från.. mina ögon o mina öron
och de risker som jag tar varje dag
får mig och känna mig helt underbar

jag vill till himlen men jag syndar sen
i min hjärna finns denna störningen
så många gånger man litar på ord
men smärtan finns kvar där inombords
_______________________


vi behöver varandra, till det sista slutet
leva fullt ut. tills livet rinner ut
o jag som en gång trodde vilt det fanns en mening
och att det hela skulle vara fint

tänka sig att det ändå inte finns
riskerna för att tro, på kärleken var många
att tro på leken fick mig o vänta
men ditt leende fick mig o smälta

Dem säger att det är fritt här
Ändå ser jag bara massa slag i magen
Ingen ändrar lagen inget förändras
Allt blir bara värre och ingen ändras
Nätter blir längre problemen blir allt sämre

Så säg mig vad som händer?
Jag ser barn med knivar i sina händer

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar