23 december 2011

IMORN ÄR DET JUL!! :DD



Hej alla underbara bloggläsare!!<

Jaa.. Som ni ser i min rubrik så är det jul imorn! 
Det som många har längtat efter! 
Men tyvärr (eller aa.. johan tycker de) så finns det ingen snöö.. 
Synd för dom som ÄLSKAR snö.. Som t.ex.. Min underbara kille Johan.. 
Han älskar, älskar, ÄLSKAR snö.. Fast jag är ju van att inte ha snö till jul :33 
Eftersom i chile så är det just nu sommar.. Och så är det varmt som fan!! 
Önskar att jag hade varit i Chile denna jul.. Men vem vet! 
Snart kanske jag kan vara med min familj till jul :D 
Det andra som är tråkigt.. Är att jag inte kan vara med min underbara skåningen.. 
Fast fick en underbar present av honom! 
Han skickade en halsband som det står "How beautiful life is when your'e in the world" 
Jag blev så varm i hjärtat och glad när jag såg de!! 
Mamma sa att det fanns en paket till mig, så tänkte jag "aja de kanske är pappa som har skickat paket till mig" 
Så ser jag att det står Johan Persson..
Så tänkte jag "JAAAAAA!! DE ÄR MIN JULKLAPP FRÅN ÄLSKLINGEN!" 
Så öppnar jag de och tänker "hmm.. vad kan det vara ;O" 
Så öppnar jag och ser en rektangulärt låda.. Så tänker jag
"WTF är det här? ;O" 
Så öppnar jag och ser halsbandet mer lycklig kunde jag inte bli!! :33 
Så gulligt av honom!! :33 
Just nu så ska jag fortsätta städa mitt rum, som inte är helt städat än ;O 
Sen blir det nog att fixa nåt att äta 
Så ska jag vänta på att älsklingen ska komma hem :3 
Senare på dagen så ska jag hjälpa till med att städa huset 
För att imorn kommer det massa goa personer hem :D
Såå.. Ni får ha det så jävla gött nu! 
Och så klart

GOD JUL ALLA MIN
UNDERBARBLOGG LÄSARE!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar