24 december 2011

God jul och gott nytt år!!

Hej alla mina bloggläsare!!
 
Ja, då har julen varit här! 
Helt underbar och så har man haft det kul med familjen! 
Underbara presenter har man fått också och det som jag önskade mig! 
Fick JB skivan, smink penslar, t-short, tjock tröja, lösöngan fransar och ny platttång
plus att ajg kommer få göra gelénaglar :D 
Skit glad är jag :) 
Plus så fick jag lite extra av pappa :D 
Fick snygga svarta byxor, lila linne och skjorta ;D 
Som ni fick veta så fick jag en underbar present av min älskling också och det var en halsband :D 
Och idag fick jag veta att han är ungefär 70% säkert på att han kommer till mig på vecka 1 :D 
Glad är så jävla glad!! 
Men aa.. 
Nu kan jag inte blogga längre
Ska vara solcial med familjen :D 


GOD JUL!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar