22 januari 2012

Den dagen jag slutar älska dig är den dagen jag stänger mina ögon förevigt!

Hej! 

Kom hem för typ mer än 1 timma :3 <3 
Ligger helt jävla ensam i min säng.. Älsklingen kunde inte sova hos mig.. Eftersom det är skola imorn
Tobbää<3Pamää
Hade önskat att han sov hos mig idag som vanligt..
Vaknade med älsklingen vid ungefär 12, så va vi i min säng och mysade.
Sen så gick vi till köket och åt med pappa, mikkis messade mig och älsklingen och frågade om vi ville till stan så gjorde vi det men det tog en tid eftersom jag skulle ta en dusch och pappa ville att vi skulle käka hemma :) 
Sen när vi kom till stan så träffade vi Mikkis och Elina :D<3
Så aa nu ligger jag här :) 
Saknar älsklingen som fan bara :( 
AJA! inget mer att säga.. Ska nog sova.. Skolan imorn och så ska jag vara med bäbisen<3
Go'natt alla fina<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar