21 januari 2012

Lördags mys (?)

Tjaaa! 
Sitter vid tobbääs data xDD 
Och mikkis ligger på hans säng medans han kom nyss ut från duschen.
Vi ska se om vi drar till stan och träffa elina och hanna. Men eftersom de är skit kallt så tror vi nog inte att vi drar dit nu.. :/ 
Lixom vi är i frölunda och iskallt xDD 
Pallar förfan inte dra hem xD 
Vill typ stanna här och hoppa på Tobbä xDD 
HAHA! Idag så åkte jag och lilla bäbisen(Tobbäää) in till frölunda torg och möte upp 
Mikkis och hennes lilla syster :D 
Love you!!! :*<3
Så åkte vi och lämna hennes lilla syster hem och jag började mula tobbää... fast det gick inte så jävla bra :/ 
Sen så åkte vi tbx till frölunda och nu så är vi hos tobbää och kollade på en film :) 
Aja.. Ska nog vara social mot dom två ungar :3 
Tobbäää<3<3<3
Love you :$<3
Okej.. Ska inte säga så mkt.. Tobbä är förfan äldre än mig fast mikkis är min unge :D 
Efter som hon är min dotter *w* 
BTW!! Hadé! :O 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar