16 januari 2012

Kalla dig inte för kung om du inte kan behandla din tjej som drottning... ♥

Aa, klockan är snart 23.00
Och jag ska nog ta och lägga på skype som jag prata med William.. 
Alltid lika kul att prata med honom :D 
Idag har jag inte gjort så mycket efter att ha varit i skolan, kom hem och pluggade lite
sen så åkte jag och pappa och köpte kebab talrik till mig och syrra och han köpte pizza till sig själv :3 
Sen så kollade jag och pappa på nån film som jag tyckte att det var så jävla gullig *w* 
Så sen gick jag till mitt rum igen 
och hade inget att göra så jag tog och städade mitt rum :) 
Så nu har man tagit en varm dusch och torkat håret 
så har man tagit den sista sömntabletten jag har kvar och hoppas att på att somna snart.. 
Imorn ska man upp tidigt för att jag börjar 8.30.. och slutar typ 15.20.. -.- 
aja.. nu ska jag sova! 
GO'NATT! :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar