11 februari 2012

Fick typ låg blodsocker..

Tja..
Fick typ lågt blodsocker.. Skakade som fan och var nära på att svimma.. Älsklingen oc Viking fick göra massa saker och fixade äpple med socker.. Fast tills slut så fick vi se att det var kyllan som gjorde mig att vara sånt.. Dom Viking trodde att det var en diabetes.. Fast jag tror inte att jag har de fast jag ska kolla upp om jag har diabetes.. Så ska jag kolla upp de.. Fast nu mår jag bättre, idag ska vi nog sova över hos Viking :) Just nu sitter kag i Vikings rum och lyssnar på när älsklingen spelae fotboll på datorn xD ganska kul för att han får damp som fan när han förlorar xD aja.. Nu ska jag lyssna på när min bäbis for damp på högsta nivå.. HAHAHAHAHA.. Hoppas alla har en underbar lördag ;* Så jag bloggar mer senare!! Puss ;**

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar