5 februari 2012

När jag ser på dig och du ser på mig så är det som att världen har stannat till.♥

Pappa, jag,mamma och Mikaela
Egypten -11
Hej alla fina!
Just nu sitter jag framför tv:n och har skärt upp sallad och sånt tsm med mamma :) 
Blåste upp ballonger med älsklingen så nu sitter jag och chillar medan älsklingen och pappa är ute och handlar 
Älsklingen är så underbar! Blir så glad när han håller på och hjälper hemma
och frågar vad som behövs göra 
Ni undrar nog vrf vi fixar så mycket osv.. 
Men det är Mikaelas födelsedag! :DDD 
Hon blir 17 år :) 
Men ja.. Nu vet jag inte vad jag ska säga.. :/ 
Hmm... JA!! Igår var jag och älsklingen hos mina syskon och lekte med dom och tog hand om dom :) Jätte roligt var de :DD 
Båda blev så glada när jag kom och hälsade på :)
Men ja.. Nu har jag inget att göra, väntar bara på att min älskling ska komma hem med pappa så jag kan mysa med min bäbis lite till :D 
Ska nog fortsätta och kolla på tv :P
Hoppas ni har en underbar helg! 
Tror inte att jag bloggar mer ni bloggar nog mer i på kvällen :* 
PUSS :*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar