29 november 2010

Skadat fot :(

Hej beatches!!!

Skadade foten under gympan idag :( 
så fick dra till sköteskan och linda hela foten har ont som i helvete!!
efter skolan så ville jag åka till älsklingen men fick inte för att han skulle plugga men aa som sagt skolan är alltid förre!!!

just nu sitter jag här och nördar HAHAHA!!
har skit tråkig, har ju inget att göra, men ska snart gå och lägga mig, är trött som fan och orkar inte plugga mer, ska ha prov på no nu på tordag, så det kommer bli massa plugg under tiden!!!
Älsklingen hade sagt att han skulle åka till Finland men så seger han sen att han ska stanna så de blir att fira ny året tillsammans med älsklingen :DDD
rolig som fan ju ;D
har typ allt men vet inte vem som kan sminka mig till ny året!!! de brukade alltid mamma som sminkade mig... men nu kan hon inte göra de... (R.I.P mamma)
men aa vi får se då vem som kan sminka mig (Y)
ÅHH!!! imorn så har jag gympa på första timmer!!! bläääääääääää!!!!!!!!!!!!!!!!!!
men aa snart har man lov ;))) de är ju la gött!!! åh!!! men vill sommar! de är fan is kallt nu :(
vill åka till chile och sola (H' de gillas så jävla stark!!!!!!!!!!!!!! aa eftersom ni inte visste så är jag faktis chilenare XD och är stolt över de beatches!!! ;)
vad mer kan man säga??? hmmm.... *tänker* aa att om jag har mer ont imorn så måste jag åka till vårdcentralen >.> så... HOPPAS ATT JAG FÅR MER ONT!!!!!! :DDDDDDDDDDD
vill gå på kryckor xD HAHAHAHAHAHAHA :P
aa jävla vecka asså... massa inlämning av allt... >.< åh!! så jobbigt och så blir de massa prov denna och nästa vecka >.< aa men bloggar mer imorn eller kanske sen xD HAHAHA HERRÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar