4 december 2010

Emo och pokemona är inte samma sak >.>

Heeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!

Sitter här och tråkar :( Vill åka till älsklingen men vet inte om jag får, måste fråga mamma, men ska oxå fråga om jag får sova hos älsklingen idag :$ Hoppas att jag får, vill verkligen va med honom idag :( Känner mig så tom utan honom... De känns skit jobbigt när han är inte är här :( Saknar honom skit mkt :(
Aa meh håller på och lyssnar på musik ;D nu vet ni! Jag är inte emo >.> lyssnar på annan musik... Den stil jag har heter Pokemona så sluta kalla mig emo >.>
<---- Där har ni skillnaden!!
De är inte samma sak!!!!!!!!!!!!!! >.<
Så skit ner er xD
aja men lite trött är man idag även om man gick och la sig så tidigt xD HAHAHAHA
menmen... mamma har vaknat så ska försöka över tala henne om jag får sova hos fidde idag :$ Jag kan la berätta sen om de gick eller inte (Y'
men ni alla kan väll hålla tummarna och så att jag kan se om jag fick eller inte :$
men Hadé så längre

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar