3 december 2010

HAPPY HAPPY!!!!!!!!!!!!!!

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Som ni ser så är jag glad :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Fick VG på min praouppgift och G på min no prov :DDDDDDDDDDDDDDDDD
så jävla glad jag är, de blir spanska prov nästa vecka hmmmm!! DE LUKTAR MVG!!!! ;))
undar vrf jag får mvg på spanska, JUSTE!!! jag är ju chilenare ;)
OH YEAH!!! hahahahahaha!!!!!!!!!!!!! hoppas att jag får sova hos min älskling då!!! eftersom man har så bra betyg på skolan ;) de är ju la bra :P
hahahaha!! aa men imoron blir de att va med my love!<3 och typ KANSKE sova hos honom ;)
men dagen var ganska bra, är snart klar med min väska som jag håller på och gör i syslöjd, är ganska nöjd med den faktis ;)
HAHAHAHA aa men vi får se om jag orkar blogga mer sen ;)
och glöm inte kolla på andra bloggen JustinDrewBieberFanBlogg.blogspot.com
aa men PUSS HEJ!!!!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar