24 december 2010

GODJUL!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej bloggen!!!

Aaa.. Oooooch... nu är de jul igen och nu är de jul igen... =) Syrran kommer hem med sin kille idag, brorsan är oxå här!!! och vi ska ha de mysig, farsan frågade om jag ville kolla på kalle anka men jag bah "njaa... Sitter och chattar!!!"  Han bah "aha ok hjärtat" Hahahaha så nu sitter jag här och lyssnar på musik,chattar,inne på bdb,fb och självklart bloggar! ;DD Hoppas att jag får ett ny mobil för att den som jag har nu är helt cp >.< aa men vi får hoppas att jag får massa söta saker :P HAHAHA
imorn ska jag kanske sova hos älsklingen, då kommer han få sin julklapp :P och han kunde nt komma hit idag för att han skulle till sin faster, men de gör inget :) de är ändå jul man ska vara med sin familj =) aa hoppas att syrran kommer snart!!! Vill öppna julklappar!! och så mamma och pappa håller på och gör maten :P mums!! medans jag sitter här |m| haha
Men vi får la hoppas att jag kan la sova hos bäbisen imorn ;) saknar honom skit!! Har inte varit med honom i 1 vecka! fattar ni 1 jävla vecka ;OO vi träffades typ 10 minuter i tisdag... men saknar honom ändå :( SÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ vi får hoppas att jag får sova hos älsklingen imorn :P
mina underbara syskon<3
HAHA, tråkig jag har :( så håller på och mobba min kusin som är sjuk xD HAHAAHAHA!! fan så synd är de, orka vara sjuk på julafton xD hahahahahahaah!!! han säger att han är ensam hemma jag bah "akta för tjuvarna" xD hahaha!! han bah "haha aa allt är klar!!" jag bah "de är ju julafton! De kommer hända samma sak som i filmen ensam hemma :O" han bah "aa jag vet men allt är klar ;)"
HAHAHAHAHAHA!! aa men vi får se om jag bloggar mer sen, och så kan jag säga vad jag fick osv!

Godjul till er alla!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar