22 december 2010

känns som lördag :O

HELLO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sitter här och tråkar, har inget att göra fan :( vill åka till älsklingen men han ska spel bandy (N)
saknar honom skit mkt!!! :( aa men igår så va jag på Björndammens förskola (Y) de va la rolig ;D alla mina favorti barn va där :P HAHAHA sen så åkte jag till stan tsm med älsklingen och sen så traffade han en kompis och jag va med en kompis sen så åkte jag hem för att va skit ledsen, så åkte hem ist... Idag ville jag åka till älsklingen men vet inte om han vill... han ska spela bandy och venne om han vill att jag ska sova hos han sen... aa men ni får ha de la gött jag har ju lixom inget att prata om, bara att morsan och farsan håller på och köper julklappar :P så jag är hemma brorsan kom nyss hem, så vi vänta på morsan och farsan men de kommer ta en liten tid tills dom kommer hem :Z haha
aa men ska se om jag bloggar sen
annars får ni hadé la gött!!! Kraaaaaaaaam!!

F.Rehm älskar dig mest av allt<333333333333333

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar