20 december 2010

Heeej!!!

vet har inte bloggat i 2 dagar :(
men i lördag så sov jag hos älsklingen och igår kom jag hem, men hade ingen lust att blogga :( förlåt!!!
men idag bloggar jag xD HAHAHA har typ inget att göra, vill åka till älsklingen men vet inte om jag får för att jag ka ut och köpa julklappar med morsan sen :D Så blir de julklapps handling idag xD HAHAHA Blir de att köpa julklapp och Camilla,José och älsklingen. Sen blir de åt dom andra!!! ;P
Fan hittade en skit gammal bild på mig och Linda. Fyfan!!!!! XD jag ser helt sjuk ut xD HAHAHAHA!!!! den dagen var de när vi gick till Q8 och hon hade inga skor på sig så jag fick bära henne hela vägen från skolan till Q8 xD Näst dagen hade jag ont i ryggen och kunde nästan inte röra mig xD HAHAHAHAHA!!! Hon är inte tung utan bara lång... LÄGRE ÄN MIG FÖR FAN!! Okej alla är längre än mig... >.> llr älsklingen är SKIT längre än mig xD HAHAHA han är ju 1.80 och jag 1.56... (Y) YAY!! Lite skillnad.. xD HAHAHAHA aa men ska kanske dra till käraste älskingen imorn. JUSTE!!!! Imorn ska jag åka till mina små barn på Björndammens förskola i Partille :D då kan man passa på och träffa bäbisen ;)
måste upp tidigt för att börjar 9.00 *0*  men rolig att träffa dom :D Hoppas att syrran inte haar sagt de till dom *0* då är hela överaskningen död :( HAHAHA aa men vi får hoppas att alla mina söta barn är där :D eller dom som va mest med mig som kanske va  9-10 st HAHAHAHA :P
JUSTE!! Igår 19/12 fyllde jag och älsklingen 5 måndader och Julia & David 1 måndag fan gött :P båda blev ihop med nån den 19 HAHAHAHA.
aa men vi får se om jag bloggar mer sen, efter att jag har varit ute och shoppat :D

PUSS!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar