21 augusti 2011

Lovet är snart slut :(

Fyfan!! Nej.. Lovet kan fan inte vara slut!! 
På tisdag så är jag gymnasie elev :OO 
Det låter nice, träffa nya personer :3 
Men man saknar älsklingen som fan!! 
Han var här hos mig sen måndag.. men han åkte på fredag.. usch.. det suger.. men aa.. han kanske kommer hit till helgen eller så åker jag till honom :3 fast jag skulle gilla komma bort från huset och GBG lite :D 
men aa... jag har inte gjort så jävla mkt, men idag ska jag fixa tungpiercing!! :D de är bääääääst :3 
Så aa... jag ska nog dra snart.. 
så aa... jag vet jag är skit dålig på att blogga.. de suger... 
fast jag kommer bli bättre på de när jag har börjat skola eftersom jag kommer ha massa saker att säga då :) 
Fast aa... En sak hände när älsklingen var här!!! 
Han hoppade från min balkong!! gissa hur smart min pojkvän kan vara!!! :( 
Så aa han går med kryckor nu :( Hoppas han blir bättre snart :D
Men aa... nu har jag INGET att berätta xD 
Ska nog lägga av!! 
Pushejj :* 
P.S: Jag ska ladda upp några bilder på mig och kompisar nu :D<3

Älskar dig<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar