23 augusti 2011

Svar på de här..


Okej.. Bilden är från bloggen av en tjej som heter Magdalena jag ska kopera de hon skrev så ni vet vad det står.. 

"Jag har bestämt mig för att bli emo!

haha aldrig i hela mitt liv.. Enligt mig så är emosar lika med :
likadan klädstil, såna kläder de använder för att väcka uppmärksamhet.  Lixom vingar på ryggen? är dom tre år eller?
De skär sig, jag säger inte att alla gör de men en del av dom skär sig pga att dom vill ha uppmärksamhet. De beter sig oxå på ett speciellt sätt för att de vill ha uppmärksamhet. Nej jag tycker inte om emosar, visst de finns dom som kanske är snälla, ja har ingen aning för ja har ingen vän som är emo men nej ja tycker inte om dom. Vad äre för nåt när dom lägger 20 kilo svart runt ögonen? svarta eler röda läppar, vita i ansiktet o verkligen fula kläder? Skärp er nu helt seriöst, sök inte uppmärksamhet på de där äckliga sättet. Ne ush jag tycker bara att dom är så fula med det där sminket, de är vidrigt och deras kläder ser fan ut att komma från sopen?? Ska inte lägga mer tid på emosar men slutsatsen är att ja inte gillar deras stil o sätt :)" 

Vi söker inte uppmärksamhet!! Och nej vi har inte heller vingar på ryggen det är WB emosar som har de, vi skär oss inte och om vi gör de är för att vi inte orkar mer med de som händer, och om vi skär oss så söker vi inte heller uppmärksamhet! Det är inte alla som sminkar sig, och vi har inte röda eller svarta läppar skit! är våra kläder fula? Ahapp! Vad säger du om fjortisar? Gillar du dom..? Aa! de gör du! för att du själv är en jävla fjortis, och nej fjortis är inte hur dom ser ut utan att det är ett beteende! Du beter dig som en fjortis, helt seriöst, personer som dig är så jävla jobbiga!! Du säger att våra smink är ful.. :S Aja.. Skiter i vad du fan säger, lixom vi alla är inte taskiga, vi är snälla vi gillar att prata med folk och gillar att lyssna på folk, vet inte vad det är för fel på de :S aja.. Men nu tänker jag inte slösa ner min tid :D 


PUSS!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar