22 augusti 2011

NOO!!! Skolan imorn!!


Tjo!!

Sitter och njuter den sista dagen av lovet.. 
imorn är man tillbaka till helvetet >.< FYFAN SÄGER JAG BARA!!! 
Men aa börjar på Burgården.. Nån annan som oxå börjar där? :3 
Nää men kul att lära känna nya folk isf :D Börjar fan 10 imorn.. 
Men om jag hade börjat direkt på min linje så hade jag fått börja 13.00 >.< 
Fuck matte... Llr ska jag ist säga FUCK MATTELÄRARE!! 
Aa.. Idag ska jag träffa Denisa vid 2 tiden :) Så aa får la bra typ 13.18 och ta bussen :D 
Fredag blir det oxå att dra till älsklingen eller så kommer han hit :3 Fast det kommer vara kul att kunna vara med   honom igen :3 Saknar honom som in i helvete! 
Vill typ aa krama honom och aldrig mer släppa.. Fast de sa jag till honom första gången han kom hit.. Sa att jag aldrig skulle släppa honom såå aa han vet de redan :3 
Aa.. Men kul att lära känna nya folk imorn!! :D
Hoppas man passar in :3 
Juste!! Gjorde tungpiercing igår! De gör inte ont längre.. fast jag inte kan äta >.< 
Så ska gå runt och käka soppa 24/7 xD HAHAH
Aa men vette fan va jag ska skriva nu xD 
Så.. 

PUSSHEJJ!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar