29 januari 2012

Äkta kärlek är när du kollar in i någons ögon & ser allt du behöver !♥

Tjaa!! 
Just nu sitter jag vid daton nära köket xDD 
Pappa lagar mat tsm med min "syster" och älsklingen är någonstans i huset,
kanske pratar med ciccis kille? 
Who knows xD 
Har inte gjort så mycket idag, älsklingen och jag vaknade vid 10 typ
så vi käkade frukost och jag tog en dusch sen så gick jag och la mig igen eftersom älsklingen hade somnat,
så vi vaknade ungefär vid 16.00 och då hörde jag att Neo och Milton (Ciccis barn) var hemma
så jag tog och sminkade mig och älsklingen fixade sig 
så gick vi ner och söta Neo gav mig en stoooooooooooooor kram :D 
Så aa, nu märkte jag att älsklingen är ute och röker xD 
Så aa, ska nog gå och måla med Milton :D 
PUSS :*


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar