2 februari 2012

Alla vet att kärlek är blind, men de äkta vet språket till den !♥

Hej..

Ligger just nu i min säng hade ingen skola idag
eftersom jag inte mår så bra.. Min hals håller på och dödar mig!!!
Men pappa har fixat tid hos läkaren så jag ska dit imorn! 
Känns som evighet tills kl blir 14.00.. 
AJA! Idag som sagt har jag varit hemma.. 
Och så har jag pluggat lite :D 
Ganska stolt :33 
Räknat nästan hela den kapitel vi håller på med i matte :D 
Och så ska jag göra klar några uppsats imorn eftersom jag inte ska till skolan 
Tror att det kommer gå bra :D 
Bara jag tror på mig själv :D 
Aa.. Just ni sitter jag och "pratar" (Skriver så eftersom jag inte kan prata) med 
min älskling! Fast han sitter och gör läxor :PP 
Aja.. Vet inte vad mer jag ska säga! 
Eller jo!! 
Jag har nån som har laddat upp en ny låt ;D 
Gissa vem ;D 
Det kommer ni får veta snart :* 
PUSS! :* 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar