1 februari 2012

När en kille krigar för en tjej är han ingen hund, ingen toffel. han är guldvärd.♥

Tjaa!

Kom hem för ty 20 minuter sen eller nåt xD 
Sitter och äter och pluggar samtidigt >.< 
Hade inga lektioner idag xD  
Eftersom när jag kom till skolan så kom läraren ALDRIG till klassrummet 
så vi väntade på att läraren skulle komma
men eftersom hon inte kom efter 15 minuter så gick vi och så hade vi hålltimma 
tills 13.00 eftersom då började samtalet om de vi i BF (barn och fritid) får välja nästa vecka
och aa så valde jag Barnskötare & elev assistent och dem som jobbar med utvecklingstörda (glömde bort vad de hette >.<) 
Fast jag ska nog välja barnskötare & elev assistent :3 
Sen så fick vi sluta.. 
Och aa.. nu ska jag plugga fast ska först lägga ut en låt som jag älskar! 
Den som har gjort låten är Matte <3 
Låten heter Jag blev förälskad
Aja.. Nu ska jag plugga :* 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar