25 januari 2011

25/1

SHA BLOGGEN!

Bild från söndah..
Snygg va? ;))
RAWR!
Idag har jag inte gjort så mkt. Bara sitta hemma och trååååååka. Vilket liv va? HAHAHA! Men just nu sitter jag och pratar med min kära fru ;) Asså Mikka ;) imorn ska jag vara med Mikka och Rasmus, det kommer att bli kuuuuuuuuuuuuuul :P Som ni kan se så är jag ganska trött, jag håller på och säger de jag skrivet, och Mikka bara skratar (typ hon är lite trött oxå. Så vi har en jävla humor) Och förlåt föt att jag inte bloggade igår, jag satt och pluggade matte och fysik, eftersom jag har omprov i fysiken och har matte prov på torsdag. AJAJ! vad mer kan jag skriva? Jo! Att jag är dum i huvudet för att jag är lite kär i Fidde fortfarande!!! Vad fan är de med mig? (mikka tänker nog att jag är lite dum i huvudet för att jag pratar med mig själv och säger de jag skriver) HAHAHA! Jag är nog FÖR trött för att jag håller på såhär!! HAHAHA! Mikka är den bästa fru i världen, plus att vi har två underbara barn xD :P Som heter Maria & Hasan ;)
HAHAHA!! Aa, jag har massa barn asså ;) Har 2 st med Fidde oxå xD :PP
men de var rolig igår när jag pratade med Bigge
hon bah "stackars fidde! han kommer bli mossad av Sara när dom har 6"
jag bah "dådå?"
hon bah "aa! Sara är ju skit tjock stackars Fidde asså :("
jag bah "aa... Han blev ALDRIG mossad av mig vi gjorde de :/"
hon bah "aa jag kan fattar de "/ Du är ju inte tjock min gusse"
jag bah "jag vet ;)"
HAHAHAHAHAHAHA!!!!!! Fidde och Sara om ni läser de här så kommer ni döda mig!! XDDD HAHAHAHAHAHAHA men jag skiter i de ;)

aa men ska vara social med min fru nu!
Pusshej!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar