26 januari 2011

Olycklig kärlek-Kitty Rodriguez

Ser du blodet som kommer ut från mina armar?
De ända jag vill är att få vara igen i dina armar
Kärlek? vad är de för skit?
De kanske finns men den kommer aldrig hit
Vill bara komma ihåg de tiderna det var bara vi
Vill höra dig säga "de är för alltid vi"
Vill se dina underbara blåa ögon precis som himlen när den är blå
Men de ända som hände var att låta dig gå
Livet känns inte bra utan dig här
Men vet att allt kommer bli bättre och kärleken kommer hitta mig här

Kärlek och kärlek de är den ända man ser hela dagen
Men de är inte rolig att leva såhär när man inte har nån kärleken
Tårarna faller bara ner för min kind
Men snart kommer de vara blod de som rinner ner för min kind

Vill inte veta mer om jävla kärlek
För att de är bara en jävla skit lek
Vill inte bli mer ledsen för dig
Men de ända jag gör är komma ihåg dig
Har du glömmt alla minnen vi har haft tillsammans?
Har du glömmt alla planer vi skulle göra tillsammans?
Men älskling jag vill att du ska veta att jag kommer aldrig glömma de
Men vet att du kommer bara glömma de
De är bra att byta blad och låta inte nån annan ramla ner
För att för kärleken vill jag inte lida mer
Sårarna har blivit djupa och tårar bara rinner ner
Men de jag ska göra nu är skratta mer och mer
Tiden kommer läka såren
Men man ska ta de lungt och vänta på den tiden


Kärlek och kärlek de är den ända man ser hela dagen
Men de är inte rolig att leva såhär när man inte har nån kärleken
Tårarna faller bara ner för min kind
Men snart kommer de vara blod de som rinner ner för min kind

Du vet att jag har sagt och ljugit för mycket för dig
Men jag säger nu snälla förlåt mig!
Jag ville ha dig kvar vid min sida
men du ville inte längre vara vid min sida
Jag vill se dig skratta och le som förut
Men allt sår kommer tillsammans med tårar ut
Ska jag fortsätta leva när hopper är svag?
Jag hoppaas att döden tar allting tillbaks
Vill inte fortsätta leva med det här
Jag tror att ingen har tagit så mycket skit som allt det här
Vill kunna le igen och skratta och va glad

Kärlek och kärlek de är den ända man ser hela dagen
Men de är inte rolig att leva såhär när man inte har nån kärleken
Tårarna faller bara ner för min kind
Men snart kommer de vara blod de som rinner ner för min kind

Men jag vet att allt kommer bli bra igen
Men jag ska försöka vara glad till jag kommer till den dagen
Jag ska vara den glada tjejen som va här förut
Och jag ska fortsätta fram och försökta vara lycklig
Så att du ska se att jag kan ändå vara lycklig
Min kärlek för dig haar börjat bli lite svagare
Men att tänka på dig varje dag och natt gör det inte det lättare
Men jag ska vänta tills den dagen kommer så att jag kan bli glad igen
Men just nu är de bara dig som jag vill ha dig här igen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar