25 januari 2011

Jag hoppades för alltid-Kitty Rodriguez

Kärleken som du gav mig vad den som gjorde mig stark
Men alla ord som du sa är de ända jag har kvar
Du är den ända kille som finns i mitt liv
Du är den ända kille som alltid kommer vara i mitt liv
Det är bara dig jag vill ha
Det var ju så det alltid skulle va
Vi lovade att det alltid skulle vara du och jag
Ord som kom och gick tillsammans med vinden
Du hjälpte mig fram och tog tillbaks med glädje
Jag trodde aldrig att kärleken kunnde kännas så här rätt
Jag kan säga så mycket med detta är sant
Du för mig är den rätta så kom och ta min hand
Din kärlek gick precis som den kom
Fem månader var det så lång vi kom
Jag vill ha dig vid min sida igen
Så jag hoppas att det blir vi nån dag igen
Jag ska vara kvar här och vänt för alltid
För att jag vet att du och jag har en framtid

Tårarna som rinner varje dag och natt
De ända jag har kvar är den tiden vi har haft
Ser du hur jag lider efter allt jag gav dig?
Men det känns som om jag druknar i havet utan dig

Det är jobbigt att se att man förlorar den man älskar
Det är jobbigt att ha kvar denna känslan i hjärtan
Hjärtan svider och jag är tillbaka på ruttan ett
Men jag försökte alltid göra de rätt
Mina tårat har förbandlat till blod och hjärtat är delat i mitten
Och jag bara känner att jag gjorde blev fel
Vill bara se oss i tillsammans i himlen igen
Kommer aldrig glömma den dagen vi två blev en
Det sägs att tiden läker alla sår
Men det känns inte så vill att allt ska vara som igår
Men jag vet att nån dag kommer jag le
Men det kommer att ta tid tills jag kommer till de
När jag var ledsen så torkade du mina tårar
När jag var ensam så släppt jag bli sårad
Jag kan inte fatta att de här är slut
Vi sa ju för alltid och båda två sbår till gud.

Tårar som rinner varje dag och natt
Det ända jag har kvar är den tiden vi har haft
Ser du hur jag lider efter allt jag gav dig?
Men det känns som om jag drukar i havet utan dig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar