27 januari 2011

27/1 Datum man kommer älska(LL'

Hej bloggen!!!!!

Söta Kimiiboii<3
Idag kom min älskade linda hit till göteborg ;D Hon var med klassen så fick träffa söta Kim<333333333333 Så jävla söt är han. Vi pratade lite, gick och åt och sen så sa jag
P:"Linda jag fryser!"
L:"Vill du att nån ska hålla i din hand eller nåt?"
P:"AA!!"
L:"Kim,Pamela vill att nån ska göra hennes händer varma"
K:"VA?"
L:"aa du vet" (visar att han ska hålla i min hand)
P:"LINDA!"
K:"va?"
L:"Pamela med bara ett ord fattar... Vrf är ni så tröga?"
K:"va?"
P: *kollar på min och ler*
K:*Kollar på mig och ler*
L:*viskar* "Pamela ta i hans hand"
P:*går brevid honom och tar hans hand*
K:"Naw så gullig!"
P: :$

Linda: ;)
Sen så gick vi in i El giganten och  vi håll i handen och helt plötslig så går vi närmare och närmare varandra och *PANG!* kyss!! :$$$$
P:*tänker* "OMB!!! I'M IN LOVE!"
sen så fortsätte vi kyssas och så va vi nära på att ramla XD :$ stakars.. Han hade ätit så mkt... Han va yr :( Sen så kyss igen och alla
Andra bah "ojojoj ;)"
P:*tänker* "OMB!" :$
L: ;)
K. *kollar på mig och ler* :)
asså det va helt underbar idag!!!
Då blir de att åka till honom under sportlovet ;))
ska fortsätta vara glad nu!! :DD
Pusshejj!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar