11 januari 2011

Dag 04: Din förebild och varför

Min förebild är min söta Julia<333333333 

För att hon är sötas i världen!!!!!!! Jag vet hon är Fiddes ex men hon är helt underbar när man har börjat lära känna henne!<3 Hon är alltid där när jag behöver nån<3 Och jag är alltid där om hon behöver nån<3 Vi har samma humor och hon är sötas i hela världen! Hade ALDRIG kännt en så underbar tjej som dig Julia<3 Älskar dig jätte mkt<3 Du fattar hur jag mår och du ger mig alltid råd om vad jag ska göra. Innan vi började prata så tyckte jag att du va jätte jobbigt efter allt se dom Gisselle sa till mig, men såg att du va helt tvärtom<3 Hoppas att våran vänskar aldrig tar slut, jag skulle VERKLIGEN vilja vara kompis med dig hela livet och att mina barn blir kompisar med dina barn<3 du gick igenom samma sak som jag går igenom nu (asså med Fidde) och jag tycker att de är rolig att ha nån som förstår mig. vi måste träffas nån dag. Man kan tro att de är lite sjuk att man är kompis med sitt exs ex xD HAHA lite konstig låter de xD och som jag sa till dig igår jag hade gillat ist att fidde blev ihop med dig igen för att då skulle jag inte vara så sur llr ledsen. J<3P
Puss på dig min söta "fru" HAHA efter som vi är gifta genom FB<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar