11 januari 2011

Dag 05: Favorit djur/ditt husdjur, om du har något.

Smulan & Bamse
Jag älskar katter!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag har alltid älskar katter, och jag själv säger att jag kan vara en liten katt iband (aa'  HAHHA men jag skulle vilja ha en katt hemma hos mig, men får lixom nt av mina föräldrar, men min syrra har två katter och dom är skiiiiiiiiiit söta!!!!!!!!!!!!! *-* Man  kan typ säga att dom är mina katter oxå :P HAHAHA, i chile har jag två katter och så fick dom massa barn O_O hihi :P Jag skulle vilha ha hur många katter som häls!! bara om jag fick av mina föräldar!! Jag skulle ha hela huset full med katter! HAHAHA skoja! så stor katt nörd är jag nt xD haha men de skulle vara rolig att ha en katt hemma. Och varje gång jag är hos min syrra så vill hennes katter vara med mig för att jag klappar alltid dom och låter dom göra vad dom vill typ HAHAHA dom är ganska goa :)
aa men har har ni en bild på min syrras katter som hetter Smulan & Bamse :D

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar