11 januari 2011

Heeeeeeeeeeeej!!!

Idag var man tbx på skolan då... Rolig att träffa alla söta människor ;) Har saknat som jätte mkt. Dagen gick ganska snabbt :P No,arbete i laget & Spanska de va bara som lektiones vi hade HAHAH :P ganska rolig började 10.15 och slutade 14.10 ;) De va la nice fan kort och bra dag ;) Är skit trött nu... Sitter och skriver matte men orkar nt göra läxor... Är skit trött kan nt ens hålla mig vaken HAHAHAHA :P
Bild  från igår när jag va med söta Michelle<3
Saknar dig hjärtat!!<3
M<3P
Skriver bara för att min kära Felicia börjde typ "klagga" på att jag nt hade skrivit nåt på bloggen på längre, och de är sant de va ett tag sen jag skrev nåt på bloggen HAHA :P
Aaa men ni får ha de la gött mina sötisar!!
De blev en liten kort inlägg menmen... De är fan bättre än inget HAHAHA! Lovar att göra en längre imorn! ;)
Du ska va nöjd nu Felicia HAHAHA<3
pusshej!<3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar