15 januari 2011

Dag 06: Senaste förhållandet.

Min senaste förhållande va med Fredrik Rehm... Han är en UNDERBAR kille... Vet han har pratar skit mkt skit om mig, men han är faktis underbar... Kanske inte så mkt just nu. Han har blivit en falsk kille men ska berätta lite om hur han och jag träffades. Vi träffades hos Gisselle, för att hennes bror hade sin födelsedags fest, och då va fidde där. Jag va jätte deppig den dagen för att mitt ex hade börjat säga massa saker... Han kom fram till mig och började trösta mig och göra mig glad. Sen så fick jag hans nummer genom Gisselle, så skickade jag ett sms... Sen nästa dag så frågade jag honom om han kunde krama mig och så gjorde han de, vi åkte hem till Gisselle så åt vi och gisselles mamma bah "Fidde, vrf äter du inte är du kär eller?" Jag blev helt röd i ansiktet och försökte prata om nåt annat men Gisselles syskon började ninna brolöps låten... Mer röd i ansiktet blev jag och försökte gömma min ansikte... Efter 2 dagar sen vi kramades så träffade jag honom igen och vi kysstes... aa ni läser rätt... VI KYSSTES! Den 19/7-2010... en underbar eftermiddag... Så sa jag "är vi typ tsm nu eller?" han bah "om du vill så är vi de" och kysste mig igen, jag blev HELT kär i honom... Han kändes som de rätta kille... Som den kille jag vill leva hela livet med.... alla andra stirrade på oss efterson mi började kyssas osv... Gisselle skulle fylla år nästa dag så jag stannade när och fidde kom nästa dag... vi började träffas sen efter de... Han gjorde mig glad och gjorde så att jag glömmde alla mina  problem... Han gjorde så att jag kände mig älskad och viktig... Han gjorde mig skratta varje gång jag var ledsen... Vi pratade om olika saker.... En gång hade jag NO så började vi prata om vrf får man bruna ögon om föräldrarna kanske har bruna och blåa ögon... Och så sa jag till fidde att våra barn skulle få bruna ögon men jag skulle ÄLSKA om dom skulle få hans fina blåa ögon... Vi pratade om hur vi va som små... Vi pratade precis allt... Vi lovade varandra att ALDRIG lämna varandra och att vi skulle få barn tsm och gifta oss och ha en underbar liv tsm... Men den 28 december.... Så tog de här fina kärlekshistoria slut... Han hittade en annan tjej... En tjej som han tyckte om mer än mig.... Fan sitter här nu och gråter...  Men han gillade henne mer... Efter att vi lovade varandra massa saker... Men aa... Efter 5 underbara månader tog kärlekhistoria slut... Men han hittade den tjejen och jag hittade en ny kille... Om livet vill ha oss tsm igen så får vi låta livet ta oss tsm igen :) Men har massa underbara minnen med honom och ingen kommer kunna ta dom ifrån mig :)
Vet att jag gjorde massa misstag... Men du visste att jag älskade dig ändå<3
Fredrik Rehm<3Pamela Rodriguez
Finna tider tsm<3
Älskar dig F.Rehm
Känner fortfarande LITE känslor för honom. Men Christoffer har börjat ta bort de känslorna :)
Men Fidde gav mig massa underbara minnen och dom ska jag ta och skriva upp och behålla dom...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar