28 mars 2011

Dag 23 - något du längtar mycket efter

Jag längtar efter att får vara med min älskling så klaar!! 
Sak som jag kommer kunna göra idag :D

Men längtar mest efter att få åka till mitt kära hemland! 
CHILE<33333333
Saknar alla mina släkt fan! 
1 år sen jag nt ser dom... 
USCH!! 
Men! Vi får hoppas att mina föräldrar är snälla och tar mig ditt snart (A'
Saknar dom där sköna kvällar ute i stan med min bror! 
Och dricka gött kaffe på Starbucks! 
Dom där varma dagar i stranden... 
Bara ligga där och sola!
Fan va man saknar de!
Eller dom där underbara familje dagar!
När vi grillade, snackar om förr tiden, snackar om livet...!
Fan va jag saknar de som fan!
Saknar oxå dom där resor till södra Chile 
När man kan gå ut och äta massa goa saker! 
Hjälpa mina kusiner osv!
När vi sprang till sjön och bara va där och chilla
Eller när vi kunde äta bär hela dagarna!
Springa till mosters gård och äta massa bär!
Gud va gott!! 
Mums!! Saknar de!
Starbucks!!<33333

Starbucks!!<3

En liten familj dag :)
De är inte alla i familjen ;(
Aa längtar som fan efter att få åka till Chile 
KRAM!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar