27 mars 2011

pigg som fan! :D men saknar älsklingen... :(

Shue!

Aa, nu mår kissekatten bättre! :DD
Men de blir ändå ingen skola för mig imorn! 
Men imorn, vafan vrf säger jag imorn de är fan redan måndag! så...
Idag ska jag ut med mami och papi för att vi ska dra till IKEA och handla saker till mitt rum ;)
Men aa imorn,tisdag, blir de ätt dra till skolan och hoppa på älsklingen eftersom jag nt har varit med honom i 1 vecka!! SHIT!! Hur fan har jag klarat mig 1 vecka utan hans kramar och hans pussar :O
Men jag kan fortfarande inte prata... 
Igår(söndag) så gjorde jag nt så mkt... bara va hemma och tråkade ;(
så typ försökte vara glad... men mådde dålig och blev yr skit snabbt...
Så  fick sitta vid datan med massa vatten xD
JAG ÄR SÅ JÄVLA PIGG! :DDD men saknar älsklingen... ;(
plus så är jag hungirg... 
Aja! men vi hörs mer sen!

höhö cepe bild :Z
Söt ofixad chey.. :D
ta bort söt! och lämna bara ofixad chey 
PÖZZHÄJJ!!

P.S: jag ska klippa mig snart igen :D och färga håret :D Kissen är glad :DD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar