29 mars 2011

Saknar dig!!

SHUE!!

Aa idag har jag sovmorgon men kan nt sova hähä
Vaknade typ vid 6, asså för några minuter sen xD
Men trodde att jag skulle somna om sak som nt blev så >.>
Börjar 9.40 så sent kommer jag nt till skolan xD
HÖHÖ! Igår var det NP så jag slutade tidigt :DD
Så typ sen va jag lite med älsklingen innan jag blev tvungen att gå hem.. ;( 
Men fick en bild tsm med honom :D
Sak som jag har viljat längre :DD
Så nu är jag fan glad över att ha den ;DD
Vad mer ska jag säga då...
Hm....
Att jag kommer göra en video inlägg så fort jag har fått min röst tbx
llr har fått tbx min röst bara att jag pratar konstig...
Så när jag pratar normal så ska jag göra en video inlägg!
LOVAR!! 
Aa men jag inget mer att berätta bara att jag måste göra massa läxor idag...
Och gå runt och fråga alla lärarna om vad som jag måste göra osv :P
inte roligt iaf ;O<3
16/3-2011<3333 
Men ni får hadé la gött! 
Pözzhäjj

1 kommentar:

  1. NAAW SÖTNOS!
    fan vad glad jag blir, alltså utav att du tycker den är bra :33
    <3<3<3

    http://straaange.blogg.se

    SvaraRadera