28 mars 2011

skola idag då!!

SHUE!!

Aa som ni ser i rubriken så ska jag till skolan idag... 
Eftersom jag har NP i NO (de är labbet idag) 
Rolig typ?
Llr kanske nt så rolig när man börja 8.15... 
Men får sluta tidigt och får se älsklingen lite :D
Saknat honom som fan!!
Aa, vaknade vid typ 4... kunnde nt sova mer... 
Somnade vid 22 igår... 
Efter att jag kom hem från IKEA
köpte nåra saker till mitt rum :D 
Nice fan!
Men de saknas några saker...
Plus att jag övertalade mamma med att hon skulle köpa min dröm garderob *w*
Så dörren till garderoben kommer ha en stor spegel *w* 
Mihihi!! 
Aa, igår va de en lugnt dag :)
Men idag blir de stress..
Eftersom lärarna kommer hänga på mig för att få läxorna... Sak som jag nt har gjort eftersom jag nt har orkat och för att jag va för sjuk för att sitta och tänka... Så ska nog sitta och göra läxorna idag hela dagen.. 
Måste bli klar med matten,SO inlämning,svenska,engelska...
NICE!... (N'
Men nu ska man fixa sig till LA ESCUELA 
BYE!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar