22 januari 2011

...

Hel bloggen!!

De står
"Te amo 19/7"
Saknar dig Fidde... :'(
Sorry att jag inte bloggade igår!! Mådde inte bra... Va helt deppig osv... Men nu bloggar jag! :D Komm nyss hem, va och kollade på gymnanium idag :) Tyckte att den va helt bra :) Kollade på Burgårdens för dom som bor i Göteborg :) Min syrra (Jessica) hade sagt lite om skolan osv, hon gick ju där :) Men skolan är bra och ser bra ut oxå! :) Så tycker att dom som vill läsa Barn och fritid programet kan åka och kolla på Burgårdens :)
Igår som sagt mådde jag inte bra, va helt deppig och va med Alex,Josef och Hiba. Rolig va de men sen så fick jag damp osv... "// Förlåt killar... Aa... Men nu håller jag på och pluggar matte för att jag har prov nästa vecka. Alla i 9C på Glöstorpsskolan ska komma ihåg provet!! ;)
Aa ska fortsätta plugga nu!

Bloggar mer senare! Pusshej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar