18 januari 2011

Fitt dag...

Hejj bloggen!!

Älskar dig mikka!
evig vänskap!
<3333
M<3P
Usch har inte bloggat sen den 16de... va jag igår med några kompisar. Har träningsvärk i magenmusklerna xD skrattade för mkt igår kväll hahahaha BÄSTA DAGEN PÅ LÄNGRE HAHAHAHAHAHA. Underbar dag med Hiba, Alex babe, Dunia och Josef pusshej!Idag har jag inte gjort så mkt utan varit på skolan bah och pluggat >.> är så jävla trött asså!! HAHAHA har inte sovit nåt på hela natten för att jag pluggade till min no prov som jag hade idag... Not fun... Men svarade på alla utom 1!!!! GISSA HUR SUR JAG BLEV ELLER?!?!?!? Hoppas att jag får G!!! Jag har varit så jävla deppig!!!! Helt sjuk... Imorn ska jag till Universeum med klassen och efter de ska jag vara med Felicia och Paulina :DDDDDDD De är la nice ;) HIHI :Z Imorn kommer jag vara deppig... Alla kan nog fatta vrf... de är den 19 imorn... Hade fyllt 6 månader med Fidde... Men aa ska gå och lägga mig! ska upp tidigt för att fixa mig och vara i tid i skolan xD

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar