20 januari 2011

Trött som fan...

Tja bloggen!!

Idag va de en vanlig dag... Trött som vanlig... Hungrirg som vanlig och mådde skit illa... Men gick ändå till skolan... Vill nt missa så mkt skolan nu...Dagen va as segt... Orkade nt va i skolan idag X_X Men jag tänkte "nej Pamela! Skämpa nu då!" så jag va i skollan och försökte va glad som vanlig. Men ibland va jag ändå ledsen osv... Orkade inte vara i skolan faktis... Men skämpade ändå för att vara glad som vanlig :D Hade SO första timmen. WOW!! Första gången jag inte kommer sen till skolan xD HAHAHAHA! Gjorde SO omprov om Första världskriget. De gil bra fan! Bättre än vad jag hade tänkt mig ;) Svarade på allt hihi :Z Sen så hade vi NO va så trött att jag somnade nästan... Not good!!! :(  Sen va de engelska så jag gjorde klar svenskan för att jag va klar med de vi skulle göra i engelskan :D Ducktig känner jag mig :DDD Sen luch, år mkt men va ändå hungrig ;O Dålig mådde jag oå :S Åt tsm med Pau,Parnia och Linnea.U. Sen spanska, började skriva min historia om "el hombre en el parque" asså "mannen i parken". De går la bra, undra vrf (AA' HAHAHAHA! Sen va dagen slut och gick hem tsm med Pau,Parnia och Linnea.U, när jag kom hem så kom jag hit direkt!! Och nu sitter jag här och lyssnar på musik, är inne på FB, har spanska boken öppet och bloggar!! :DDD
Imorn ska jag vara med söta Alex<3333333333333333, Hiba, Josef och Dunia :) Blir de att skratta mer imorn då ;) Så vet inte om jag bloggar imorn, vi får se om jag gör de :D Lovar inget!!
Slutar sent imorn... Annars hade jag bloggat innan jag drog till stan :( <3  Men nu vet ni vrf jag inte bloggar imorn då :)
Lördag ska jag till Burgården som har öppet hus! Syrran har sagt att den skola är bra! Hon läste där barn och fritid!! :DD Och de är de jag ska läsa ;)
Hihi :Z
Men ni får hadé la gött så längre! Ska fortsätta med spanskan! Vi får se om jag bloggar mer sen :)

PUSSHEJ!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar