19 januari 2011

Universeum med 9C och stan med Paulina och Felicia! :D

Hej bloggen!!!

Idag var jag på Universeum med klassen, rolig va de ;) Och såg att en av dom som va där från gymnasium stirrade as mkt på mig HAHAHAHA! Och han frågade hela tiden hur de gick med mig och om jag hade nån problem osv HAHAHAHAHAHA fyfan va rolig xD HAHAHA! Sen så kunde man kolla fritt och stanna hur längre man ville, så Paulina,Felicia och jag tog och kollade runt lite, rolig var de ;) Sen så gick till affären om finns där inne och jag köpte en ring som byter färg med den humor man har ;) Och den formad av en delfin. Min riktiga mamma älskade delifner, och de gör mig stark :)) Efter att ha köpte så åkte vi 3 till Norstan, sen så visste vi nt om vi skulle äta på subway,mc donals llr papprika. Vi gick till subway men typ sen Pau och Felicia bah "men vi åker till backaplan ist?" jag bah "okejj" Vi gick till bussen och så var 16 där jag bah "den åker nog till Backaplan va?" Pau bah "aa tror de" Jag bah "kom då!" Felicia bah "men fråga om han åker ditt" Pau bah "men den åker ditt nog" vi gick på bussen och sen så kollade vi att den svängde till nån annan stans jag bah "WTF!!" Felicia bah "vi tog fel buss!!" Pau bah "de är Pamelas fel!" Jag bah "VA!! NEJ! DU SA OXÅ ATT DEN ÅKTE DITT JU!!" HAHAHAHAHAHAHA vi va helt hungriga och frös as mkt! xD HAHAHA vi gick av bussen och väntade på nästa buss som åkte till Backaplan xD Felicia hela tiden sa "Pamela de är ditt fel!" Jag bah "VA!! De är inte mitt fel ;OO"  Felicia bah "de va ju du som sa att den åkte ditt!!!"  jag bah "men pau sa oxå att den åkte ditt!"  Vi väntade på bussen i typ 10-15 llr nåt xD Jag bah "EY!! 510 kommer, vi tar den och åker till Partille och äter i subway där!" Dom bah "NEJ!" jag bah "meeeeeeeeeeeeeeeeen.... :(" Felicia bah "Men Pamela du ska vara glad idag ju..." Jag bah "jag vet..."
Aaa.. Idag är den 19de och då hade jag fyllt 6 månader med Fidde... De är drf jag skulle vara glad hela dagen så att jag inte tog och deppade hela dagen... Mådde VERKLIGEN dålig idag... Somnade vid 4 typ och vaknade vid halv 6.... De ända jag gjorde hela natten va gråta... Tänka på alla fina minnen tsm med Fidde... Kommer ALDRIG glömmade... Om jag måste glömma de så måste jag nog ta livet av mig... Kan nt sluta tänka på honom...
ÅÅÅÅÅHHHHHHHH!!! Känner nu hur tårarna rinner ner för min kind...
Aaa.. Men ska dra till min kära säng nu...
Godnatt!!!
Ska fortsätta se blodet komma ut från mina armar...

Te amo Fredrik Rehm...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar