18 januari 2011

Dag 10: Något du älskar

Hmm.. någon jag älskar? IST NÅGRA JAG ÄLSKAR!!!
älskar mest av allt Julia,Mikka,Paulina,Felicia och Linda<3


Julia: Underbaraste tjejen jag har träffat! Hon vet hur jag känner mig och hur jag mår! Hon fattar när jag är ledsen för att hon gick igenom samma sak med SAMMA KILLE! Hon gör mig alltid glad när jag är ledsen! Och säger att allt kommer bli bra! Hon är min kära fru fan! ;) Älskar dig Julia! Fattar nt vrf dom andra sa såna saker om dig? Du är ju inte sån tjej!<3 Du är helt U-N-D-E-R-B-A-R! Du & jag gumman<3 Evig vänskap!Ingen och inget kan skillja oss åt älskling!<3

Mikka: Min kära flickvän xD :P<3 (HAHA JAG ÄR GICK MED JULIA OCH IHOP MED MIKKA!! Hoppas att ni inte blir sura mina två älsklingar<333) Du är sötast!!!<333 Du gör oxå så att jag mår bra! Och hjälper mig med mina problem ;) Som en person som börjar med S och slutar med ARA xD HAHAHA :P Du är så bäst gumman!<3 Du skiter i vad dom andra säger och alltid är med mig ändå<3 Kommer aldrig gå ifrån din sida<3 Evig vänskap! Ingen och inget kan skillja oss åt babe!<3

Paulina: Min nya klasskompis! Min polare! Min sötis! Min syrra!! Älskar dig med gumman!<3 Du är P-E-R-F-E-K-T! Vi har minnen tsm på de här korta tid<3 Vrf va jag inte kille asså? Hade lätt blivit ihop med dig HAHA! Evig vänskap kan jag säga! <33333 Du hjälper mig fram oxå!<333 Du & Jag

Felicia: Min nya klasskompis, polare,sötis och syrra oxå!<33333333333 Du betyder mkt!<3 Du är oxå P-E-R-F-E-K-T!<3 Hade oxå lätt blivit ihop med dig om jag va kille! HAHAHA Vi har våra minnen tsm!<33 Evigt vänskap sötis!<3 Du hjälper mig oxå fram


Linda: Min tvillingsjäl!<33333333 Vi gillar fan samma saker ju? ;) Varit bästisar sen 7an men kännt varandra sen jag flyttade till sverige asså sen 5an!<3333333333333 Älskar dig så jävla mööe!<3 Finns inga ord för att säga hur mkt jag älskar dig<3 Du och jag MarreParre<33 Evig vänskap! Vi bråkar hela tiden men...Systrar gör ju de<333 Älskar dig!!!!!!!<333333333333333
Linda<3Pamela 
Yuki<3 KItty
Mikka<3Kitty

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar